Kompleksowy system zasilająco-filtrujący Verictum

" System zaproponowany przez polską firmę Verictum jest dla mnie przykładem na to, jak połączyć wiedzę, pasję i wrażliwość muzyczną. Bazuje na solidnych podstawach teoretycznych zweryfikowanych w trakcie odsłuchów. To najlepiej przemyślany system tego typu, jaki znam, który poprawi dźwięk nawet tophigh-endowysh systemów. " Wojciech Pacuła HighFidelity.pl

Aria

"Jednym słowem – obudowa Arii została wykonana tak, jak się wykonuje instrumenty muzyczne." O tym, że mamy do czynienia z wysokiej klasy listwą zasilającą przekonamy się od razu, kiedy podepniemy do Arii nasz system. Nie trzeba się wsłuchiwać, wyławiać detali, smaczków, żeby wiedzieć, że to gra rasowy, dopracowany produkt audio. Najważniejsze są barwy, plastyka i płynność. To realny high-end. " Wojciech Pacuła highfidelity.pl

Arbiter SX - Nowość

"Nie ma przypadków w firmach, które wiedzą, co robią i rozumieją narzędzia, którymi się posługują. Verictum wypracowała swoją własną strategię dźwięku i wie, jak to się robi. Proszę mi wierzyć, nie ma zbyt wielu takich firm na rynku, tym większy więc szacunek dla twórców tej polskiej marki." W. Pacuła Highfidelity.pl

Demiurg

"Kabel ten należy do top high-endu, a w większości elementów jest równie dobry, jak kable odniesienia. Jego „prezencja”, a myślę o sposobie dostarczenia, dobrze oddaje jego status, nie mamy wątpliwości, że to kosztowne „cacko”. (...) Znaleźć się w gronie najlepszych kabli świata, najlepszych kabli, jakie ja słyszałem, na równych prawach to wystarczające COŚ." Wojciech Pacuła highfidelity.pl

Cogitari

" Jestem pod dużym wrażeniem tego, jak zmienia dźwięk tak drogiego systemu, jak mój. Robi to z gracją, łagodnie, prowadząc nas słoneczną stroną ulicy. Modyfikuje dźwięk w kierunku wypełnienia i słodkości(...)Tu i teraz dostajemy listwę o organicznym, naturalnym brzmieniu. (...)ponieważ zestaw cech, jakie prezentuje jest w centrum zainteresowania najlepszych japońskich, specjalistycznych producentów, że wspomnę Kondo, Leben, SPEC, Reimyo (Harmonix) i inne. Wojciech Pacuła highfidelity.pl

Gnosis

Dystrybutor sieciowy z pasywnymi filtrami EMI/RFI

X Fuse

" Zagęszcza się przy tym środek pasma. Fortepian w nagraniach jazzowych miał bardziej obecne „body”, nie był tylko kolejną warstwą nagrania. Różnicowanie przekazu było znacznie lepsze. (...) X Fuse dały mu więcej swobody i jednocześnie podkreślone głoski syczące (sybilanty) oczyściły z brudu; to wciąż zbyła mocna góra, ale nie zwracała na siebie uwagi. (...) Ale to chyba właśnie dzięki temu dźwięk jest tak spójny. Basu nie przybywa i nie ubywa, ale zmienia się sposób pokazania ataku dźwięków. Z X Fuse jest on miększy, mniej konturowy. Bardziej zbliżony do tego, co znam z rzeczywistości.Trzeba wiedzieć, jak brzmi kontrabas, fortepian, żeby docenić X Fuse.(...)X Fuse zmienia dźwięk wyraźnie – to jakieś 5% brzmienia, nawet bardzo drogich, produktów. A to naprawdę dużo. Dźwięk jest z nim gęstszy, treściwszy, mniej sieje na górze pasma." Wojciech Pacuła High Fidelity.pl

X Bulk SIlver & X Bulk Gold

"X Bulki (...) robią coś, co trudno przeprowadzić z podstawowymi komponentami, ponieważ trzeba zapłacić kilka razy więcej niż za ten posiadany, aby te właśnie elementy uzyskać. (...) To, moim zdaniem, rozdzielczość. Filtry robią z sygnałem coś takiego, jakbyśmy przechodzili z mp3 na płytę CD. Dźwięk robi się bogatszy i głębszy, bardziej wypełniony i gęstszy. (...) Wraz z coraz lepszą rozdzielczością dostajemy wszystko inne: i różnicowanie, i plastykę, i akustykę, i barwy. " Wojciech Pacuła High Fidelity.pl

X Block

"X Blocki spowodowały, że brzmienie było bogatsze, czystsze i bardziej naturalne. Wszystko było też lepiej różnicowane i w ostatecznym rozrachunku bardziej namacalne. Ale ‘namacalne’ inaczej niż na początku testu. Teraz nie było to uderzenie instrumentu bezpośrednio w membranę głośnika, a znacznie bardziej zniuansowane uderzenie przed mikrofonem; przesunięcie wydawałoby się nieznaczne, ale efekt był wyjątkowy. (...) Dźwięk jest z nimi czystszy, lepiej definiowany, bardziej naturalny. Znacznie lepiej ukazywana jest akustyka otaczająca instrument. Pomimo cofnięcia pierwszego planu wszystko wydaje się wyraźniejsze i – paradoksalnie – bliższe. Jak gdyby lepiej zdefiniowane krawędzie wydobywały bryłę instrumentów z tła o oczko lepiej. Efekty były powtarzalne i bardzo pozytywne. Nie było momentu, płyty, urządzenia, z którym nie nastąpiłaby poprawa – X Blocki zawsze działały na korzyść muzyki. " Wojciech Pacuła High Fidelity.pl

Copyright © 2017 by verictum.pl. Wszystkie prawa zastrzeżone.